Fastighetsinformation

Fastighetsförvaltning

Ekonomisk förvaltning sköts av  Nabo Group AB

 Hammarbybacken 31, 120 30 Stockholm

Telefon: 010-288 00 00

info@nabo.se

Fastighetsservice sköts av Nabo Group AB.

Felanmälan görs till Nabo

Felanmälan vardagar 07:00-16:00
010-288 00 26

Jourtelefon 16:00-07:00
010-288 00 26

Nabo kan hjälpa till med mindre arbeten i lägenheten enligt överenskommelse, varvid medlemmen debiteras enligt gängse taxa.
Fråga Nabo om kostnad vid beställningen.

Exempel på mindre arbete är ompackning av läckande kran/blandare eller rinnande WC-stol.

Nycklar och nyckelbrickor hanteras av styrelsen och nås på Resolutionen@gmail.com

ManKan Hiss AB ansvarar för service på hissarna. Felanmälan dygnet runt 0200-220095. Om ingen sitter fast i hissen, undvik att larma kvällar och lördag-söndag. Hög kostnad.

Trädgården  sköts av Peab Drift & Underhåll AB.

Snöskottning och halkbekämpning sköts av Peab Drift & Underhåll AB.

Städning av allmänna utrymmen inklusive fritidslokalen sköts av Anders Lindberg Städservice AB.

Eventuella synpunkter på städningen, kontakta styrelsen eller sänd ett meddelande till Resolutionen@gmail.com  Städningen utförs på torsdagar och fredagar.

Poolen: Service inklusive provtagning för kontroll av vattenkvaliteten utförs av Nordic  Pool AB.