- För att se befintliga bokningar: gå in på föreningens hemsida resolutionen.se, klicka på ”Medlem”, ”Boka”, ”Boka gästrum” och se lediga datum i kalendern. Observera att åtkomst sker från kl. 14.00 bokad dag till kl. 11.00 utflyttningsdag.
- Bokningen görs sedan via mail till gastrum@resolutionen.se.
- Alt är att ringa till ansvarig administratör.
- Bokningen bekräftas sedan via mail.
- Bokning registreras i bokningskalendern så snart betalning har skett.
- Ange datum och antal nätter som bokningen avser, max 4 nätter.
- Ange namn, medlems adress (t ex 91) samt föreningens lägenhetsnummer (t ex lgh 079) och mobiltelefonnummer.
- Bokning görs senast 48 timmar före ankomst.
- Bokning kan göras tidigast 2 månader i förväg.
- Attraktiva helger (t ex påsk, midsommar, jul och nyår kan ej bokas av samma person flera år i rad om flera är intresserade.
- Ev förlängning av hyrestiden kan endast göras om annan bokning ej finns och betalning ska då erläggas så snart bekräftelse erhållits.
- Avbokning kan göras senast 48 timmar innan tillträde med en avbokningsavgift på 100 kr. Vid senare avbokning sker ingen återbetalning.
- Bokning får endast ske under förutsättning att ansvarig föreningsmedlem finns tillgänglig i fastigheten under hyrestiden.
Betalning
- Hyra utgår med 300 kr per natt.
- Betalning görs till bankgiro 5391-1459 alternativt via swish till nummer 1235093406 och ska vara föreningen tillhanda snarast. Bokningen är definitiv först då betalning erhållits.
- På betalningen anges medlems adress samt föreningens lägenhetsnummer.
Åtkomst
- Tillträde till gästrum sker med en 6-siffrig kod som går till kodboxen utanför gästrum samt till ytterdörren vid cykelentrén/ källartrappan på Banérgatan. Nyckelbricka behövs ej.
- Koden erhålls via sms eller mail från ansvarig administratör på tillträdesdagen under förutsättning att hyresbetalning erhållits.
- Tillträde kan ske tidigast kl 14.00
- Utflyttning sker senast kl 11.00